yasemin0728 Kızlar ceyizimde aldığım kahvaltı takımının caydanliginin altı üstü porselen hiç kullanmadım. Sorum şu normal çaydanlık gibi ocakta kullanılır mi altıda porselen ya o yüzden bilemedim.
Pamuk_seker yasemin0728 hiç kullanışlı değil ama görüntü olarak çok hoş😊esimde bende cay içmediğimiz icin ben almamistim🙃
yasemin0728 Milagrosoreiro yaa oylemi. Ceyizimden varda akşam misafir gelicek kullanmak istemiştim. Celik caydanligim çok kötü olmustu
Pamuk_seker yasemin0728 esim asla cay kahve nescafe icmez bende hafta 2 kez falan ancak icerim 1 kilo cay 8 ayda zor bitti😀kahve latte Türk kahvesi içerim hergun 😆