annebusesi mrb ben de yaşadıklarınızı yaşadım,yaşıyorum. İstanbul Bakırköy sadi konuk eah çocuk doktoruna gelmiştik. Çocuk doktoruma göğsümü gösterdim bizi başka bir doktora yönlendirdi. Bahar kural. Allah ondan razı olsun. Bana karışım bi krem tarifi verdi. Eczane de yaptırdık. Bir de göğüs Kalkan’ı kullanmamı istedi. Aventin. İnan’ın daha o akşam her emzirme ardından kremi sürdüm ve Kalkan’ı kullandım. Harika bişey. Hemen iyileşmeyi hissettim. Düşünün lansinoh bile fayda etmemişti bana. Bir an evvel doktora gidin. Çaresiz değilmişiz,onu anladım.