Ek gıdaya başladığım günden beri dalga geçiyorlar benimle 🤦♀️ 3 gün kuralıyla veriyorum bi ton laf söylüyorlar dün eltimlerdeydik kızı oradaydı 9 aylık salçalı tuzlu yemekler veriyordu banane kendi çocuğu ben yemek yiyordum bana yazık bak nasıl bakıyor azıcık tattır diyor dedim bunlar zararlı erken dedim bana diyor ki ben de ilk çocuğa senin gibi davrandım bunda böyle yapmıyorum ne yiyorsam ona da yediriyorum bir şey olmuyor dedi gülerek yaptığı iyi bir şey gibi kaynanam ordan gelinim iyi yapıyor senin yaptığın yanlış o bebek bunları zor sindirir daha midesi yetişkin kadar değil dedi bozuldu eltimin kızı yani bıktım bunlardan ya birde kaynanam o gün beni savundu bugün de nescafe içiyordum kızım istedi ağladı ben vermedim bana ordan çay kaşığıyla ver dedi 😂 tabi ki vermem 🙂