Denizlina İzmirli arkadaşlarım, serpme kahvaltısı güzel olan bir mekan önerir misiniz İzmir’de , bu hafta misafirimiz var bir gün kahvaltıya götürelim dedikde, önerilerinizi bekliyorum.
Gunesay Denizlina alsancakta moresi var çok güzeldir kahvaltısı ancak yer bulmak zor oluyor. Bostanlı ve galiba mavişehir de şubeleri var. Çeşme de ise bazlama kahvaltı mekanı var. O da çok iyi fiyatı biraz pahalı maalesef 🌺
zynn Denizlina Alsancakts tuzu biberi guzel. Urlada güzel mekanlar var. Kaynaklarda var. Hangi tarafta oturduğunuza bağlı
Swtlna Bostanlı iskele de deniz park’ı tavsiye ederim bir de ama orada rezervasyon yaptırıp deniz kıyısı bir masa ayırtın derim
Betil Moresi grit mutfağı var Alsancakta sınırsız pişi ve kabaklı sigara böreği ikram ediyorlar benim sevdiğim bir mekan. Gitmek isterseniz önceden rezervasyon yaptırmalısınız
Gunesay Denizlina tuzu biberi diye bir mekanda var. Kahvaltısı iyi diyorlar ama ben gitmedim. Sizde bir göz gezdirin isterseniz.
Denizlina Gunesay evet buda tercihlerim arasında. Ya sanırım kahvaltıda beklentim yüksek evdeki şeyler olunca para vermek saçma geliyor. Ama hadi misafiri de eve tıkmayayım dedim sürekli bakalımm
Gunesay Denizlina doğru aslında izmirde pek çok mekan var ama ben kahvaltılarını beğenmiyorum. Urla da denizaltı mekanı var tam deniz dibi ama kahvaltısı bana göre kötü. Ama beğenen çok kişi var 🙈
Denizlina zynn kemalpaşadayız en yakın çiçekli ama sahile inebilirz de urla yakın olsa kesin oraya giderdim
zynn Denizlina Evet Urla güzel olabilirdi. Ben kaynaklara gidiyorum doğa içi yer istiyorsam bana oraasi yakın. Alsancak olabilir o zaman veya karşıyaka tarafi
Swtlna Kozalak’a gittik 2 defa beğendim ama 2.gidişimizde arı vardı o rahatsız etti, o durum noldu bi bakmak lazım. bu defa pino’yu deneyebiliriz hala arılara bir çare bulamadılarsa