Kizlar 6 yasindaki kizim senelerce kabizlik yasiyor. Doktor doktor geziom normal diyorlar. Arada duzeliyor geri oluyor kabiz. Kilotu hergun batiyor ve diskisi kum seklinde oluyor kilotunda ve cok agir kokuyor. Ne yapsam ki? Hastane hastane geziom sadece ilac veriyorlar ilaci biraktigimda tekrar kabiz oluyor. Altina yapinca kiziyorum bu seferde cok agliyor sonrada uzuluyorum. Ilgisizliktenmi yapior acaba? Bi kac kisi piskolojisi bozuk olabilir dedi. Korkuyorum ne yapmam lazim?