Bende biliyorum olması gerektiği kiloyu aslında bana zayıf gelmiyor gayet normal bebek tombik değil evet ama zayıf da değil öyle deyince hemşire yetemedigimi düşündüm çevre baskisi felan işte o yüzden birde boyu uzun old için görünüm öyle sanırım allah sağlık versin ne diyim