7 aylık ikizlerimde nerdeyse 6 aydır egzama ile mücadele ediyoruz. Ne kadar da rahatsız edici bir hastalikmis. Gece kasintidan uyuyamadiklari zamanlar oldu. Coresatin mustela çeşit çeşit kortizonlu kremler kullandik bir süre iyi geldi ama kortizonlu kremleri bırakınca hep tekrarladı. Birkaç gün önce Ankarada gittiğimiz doktor linola nin losyonu şampuan ve dus jelini almamizi istedi. Yine kortizonlu krem ve ek olarak antibiyotikli krem yazdı. Içine giyeceği kıyafetlerin ipek kumaş olması gerektiğini söyledi. Yani tenine ilk değen şey ipek olmaliymis. Yastık kılıfı nevresimi hep ipek olacak dedi. Kumasi aldık diktiricez bakalım fayda edecek mi göreceğiz ama en şaşırdığım ise 20 litre ılık suyun içine bir kapak çamaşır suyu koyup cocugu 10 dk içinde bekleteceksiniz tabiki kafa suya girmeyecek ardından duru su ile dus aldiracaksiniz dedi ama henüz bunu yapmaya cesaret edemedim. Bir de mümkün.olduginca bütün yedikleri içtikleri doğal olacakmis