OncedenGurme Bebeğim 1 yaşına girdi. Artık eline çatal vermek istiyorum alışması için. Siz hangi markayı tercih ettiniz? Ucu nasıldı? Birçok markayı inceledim ancak ucu küt olsun istiyorum. Bazı küt uçlu çatalların kenarları yine keskin 🤷🏻♀️
Ececanece OncedenGurme ikea çatal bıçak kaşık seti çok memnunum. Migrostan almıştım bir tane iine aldığı yemek hep dökülüyor ikea çok başarılı
OncedenGurme ikizbabymom eliyle yemeye bile çok geç başladı çünkü. Yemek olduğunu anladığı hiçbir şeyi ağzına götürmedi. Oyuncak, kap kacak herşeyi ağzına götürüyordu ama yiyecek verince yere atıyordu. Doğal olarak bu da gecikti 😊
Mom345 ikizbabymom yaaa bende almadım daha ya normal çatala bişey koyup veriyorum o çatalca eline geri alıyor eliyle yemeyi seviyor tutmaz diye denemedim hiç 🙈😂
OncedenGurme Mom345 ben normal çatal denedim de çok çılgın hareketler yapıyor, aklım çıkıyor 😅 küt uçlu küçük bişey olursa daha rahat ederim diye düşünüyorum. Eline ala ala öğrenecek 😊
ikizbabymom Mom345 ben ilk dönem kullandım şimdi normal kaşık çatal kullanıyolar ama ben çok erken verdim ellerine arada elle saldırdıkları da oluyo çılgınların😅
Mom345 OncedenGurme ay yok az önce deneyim dedim bizimki için erken daha önünde yemek tutmasını için bütün tabağı yere döktü 😂eliyle yemeyi seviyor bmm ki önüne yedikçe koyuyorum aman öğrenir elbet acelesi yok 😊
Ececanece OncedenGurme ucu normal ne sivri ne küt. Bir sıkıntı yaşamadık. Çok küt olursa da çocuk istediğini alamaz batıramaz heralde
OncedenGurme Mom345 ya eline yiyecek almayı pek sevmiyor. Makarna koyuyorum mesela eğilip masadan hüüüp diye çekiyor 😅 çatalla yer belki. Normal çataldan korkuyorum sapı da sivri. Her çocuk farklı tabii en iyisini siz bilirsiniz. Hazır olduğunu hissettiğiniz zaman başlarsınız ❤️
Mom345 OncedenGurme benimki bayılır elle yemeye 6.ayından beri elle yiyor makarna hele asla sevmez yedirmemi kendi yiyecek normal çatal tehlikeli öğretecek seniz ben bazen karpuz felan veriyorum çatala koyup ilk seviniyor bi iki öyle yiyor sonra çataldan karpuzu alıp elle yemeye devam ediyor 😂