Salam xanimlar. Necesiniz? Her halda yazdığımı başa düşersiniz men qardaş ölkedenem. Menim oğlumda qebz olmuşdu. Fitil etdim 1-2 defe doktor tövsiyye etdiyi kimi. Sonra zeytun yaği verdim günde 1 defe 1ml aç karnına. Çok ta fayda etmedi. Doktorla konuşdum bir ilaç önerdi, 2damla verdim dün gece. Çok şükür bu gün 3-4 kez kaka yaptı. Belki eczanelerinizde sizde bula bilirsiniz ismini yazayım bulursaniz doktorla konuşup izniyle kullanırsınız. İlacin ismi “kuttalaks” benim de bebeğim 2 aylik