Selam kızlar yarın kahvaltıda misafirim var oyuzden gül böregi yapacagım bugün akşam yapsam üstünü sitrecleyip dolaba koysam birley olur mu sizce dışarda bırakamam antalydayız bozulur 🤷🏻♀️ Buzluga atmicam üst bölüme koyacagım üstü kurumasın diye sitrec yapacagım sizce nasıl olur ? Birde pratik tatlı tarıfınız var mı akşam yemegi sonrası cayın yanına 🙏🏻