aybikreis 2,5 yaşında benimki de ciddi boyutlarda sendrom yaşamıyoruz ama 3 yaştan çok korkar oldum. İnşallah hepimiz kolayca, en az hasarla atlatırız 😃 Kıyameti kopardığında, birşey için tutturduğında mümkün olduğunca sakin kalıp yanında duruyorum. Ağlamadan bitince sakinleşince seni anlayabilirim diyorum, sakinleşmeye çalışıyor. Ben sakin kalamadığım durumlar da odayı terk ediyorum, yoksa kaldırıp fırlatasım geliyor 🤣