Minik1panda Oğluma otizm tanısı kondu iyi bir özel eğitim merkezi arayışındayım lütfen yardımcı olur musunuz çok önemli 🙏🏼 ram raporu ile ücretsiz bi merkez arıyorum
Damladogann06 Minik1panda Minik1panda merhabalar ankaradan ozel eğitim yeri bulabıldınız mi acaba oglunux nasıl şuan