6 aydır mamayı bırakıp emzirmeye uğraşıyorum ama 10 gündür mucize gibi bir şey oldu bebeğim bir anda reddetmemeye başladı. Hatta mamayı reddetti. Sürekli emiyor çok çok şükür. Bundan duyduğum mutluluğu anlatamam. Ama sorunum sütümün yetmemesi. Çünkü saatlerce emiyor ama doymuyor. Çünkü damla damla geliyor. Cisli bezler azaldı bu beni korkutuyor ya sivisiz kalırsa diye. Yavaş yavaş ek gıdaya başladık ama ilk 12 ay ana ogün anne sütü biliyorum. Zaten ek gıda da pek sevmiyor. Kasiga ağzını açmıyor genelde. Bebeğim doymuyor yani çok çaresiz kalıyorum. Bol bol şu içiyorum bol bol emziriyorum ama yine yok😔 20 günde sadece 50 gr almış. Içim içimi yiyor iyi bakamıyorum mu diye😢 çisli bezleri çok az. Devam sütünü kabul etmiyor kaşıkla yada biberonla. Çok çaresiz kaldım. Tecrübeli anneler fikirlerinize ihtiyacım var