Merhaba anneler yeni indirdim formu3 günlük kız bebeğim var. İlk hastanede sütüm az gelmesine rağmen kakasını da çişini de yaptı ama ikinci gün sabahı kaka gördük o zamandan beri kakasını yapmıyor çişini de çok az yapıyor. İki saatte bir 15 dk emiyor az mi geliyor süt acaba ondan mı? Çok taktım az önce baktım yine azıcık çiş yapmış başka bişi yok . Daha uzun süre emzirmeye çalışıyorum ama uyuyor memede . Bazen kendisi iki saat dolmadan bile uyanıp istiyor emiyor da diski olmayınca bı telaş oluyor haliyle. Normal bı durum mu bu?