Caglarass 2 oğlum var aralarında 5 yaş var. Parka götürünce ikisinin oynayışı, abisinin ona destek çıkışı gözlerimi dolduruyor. Kardeş gibisi yok kesinlikle. Yap yap arkandayım😁 hatta büyük oğlum 3.yü istiyor. anne 3.yap oda kız olsun sana yoldaş olsun diyor 😍😍