basakhanim34 Canım yok hatta beslenmeme hiç dikkat etmedim diyebilirim sadece ilk zamanlar sütüm artsın diye şoktan maltana diye bir içecek var ondan alıp içiyordum birde bol su dinlenmek.11-12 aya kadar böyle bol bol geldi yanlış hatırlamıyorsam sonrasında da öğününe yetecek kadar geldi 17. Aydada gebe kaldım zaten artık yemeye daha çok başladık gündüz sütü kestik derken şimdi gece bir kere kalkıyor alışkanlıktan onuda unutturucam inşaAllah 😊 1 aya yakındır sağmıyorum yani 18. Aya gireceğiz yakında ❤️