Bebegimi_buyuturkenn kimmiş yahu onu diyen hadsiz. Benim annem de hep çalıştı ama ben hatırlıyorum, aklımın erdiği yaşlardı yani. Komşuya bırakmıştı beni birkaç kere de yemek vermemiş aç kalmışım bazen annem anlatır üzülür. Sonra da kendimi bildim bileli annem hep çalıştı ama şükürler olsun terbiyesiz de değilim, haddimi de bilirim. Dünkü postunuzu da gördüm ama benim bebeğim 14,5 aylık olacak ben işe döndüğüm zaman nasip olursa. O kadar küçükken bırakmak istemedim, tecrübem olmadığı için de yorum yapmadım. Ama saatleriniz iyiymiş, daha küçük, adapte olacağını düşünüyorum. Evde olduğunuz zamanlarda başka şeylerle ilgilenmezsiniz, tüm dikkatinizi bebeğinize verirsiniz, telafi edersiniz :) bir çok bebek çalışan anneyle büyüyor ve büyük, kötü bir etkisi olduğunu zannetmiyorum