Tugce33 4 aylığız bebeğimin kafası büyük o yüzden bir iki ay sonra MR çektireceğiz. Ama uyutulup yapılıyormuş sanırım. Korkuyorum yaptıran var mı nasıl oluyor?
Ugggg Tugce33 bunda korkacak bişey yok yigenim çekildi bı çok kez ama ilaçlı değildi istersen sorabilirim hatırladığım kadarıyla Gece 4 te uayndiriyolar çekim saatine kadar oyaliyolar sonra zaten uyuyo ama tabi uyanma ihtimali de var
edadoruk Tugce33 hidrosefaliden mi şüphelendiler ? Korkmayın mr kolay geceden uykusuz bırakıyorsunuz çekine girmeden önce uykusu ağırlaşsın diye ilaç veriliyor 2 defa çekildik biz problem olmadı
Huris Tugce33 benim kızım 20 günlükken 2 defa çektik iki gün arayla korkma ı narkoz 10 dakika tek etkili bize popodan yapıldı
BusraElaa Tugce33 korkma canım. Geçen hafta 7 aylık kızıma mr cekildi popodan ilac veriyorlar oncesinde uykusuz birakiyosun uyumasi hemen oluyo zaten. Uyutmasalar mr da çok fazla ses var illa ki uyanir o yüzden uyutuluyo benim kizima o ilactan 3 defa verildi farkli cekimler icinde kullandik korkma bir zarari yok yani
Donaldduck Ben çektirdim canım 2 aylıktı erken doğum olduğu için oksijende almıştı o yüzden mr istedi doktor, mamasına ilaç katıyorlar sakinleştirici 4 dakika sürüyor korkulcak bişey yok zaten sen yanında duruyorsun
Tugce33 edadoruk herhangi bir şeyden şüphelenilmedi ama kafası normalin üzerinde büyük olduğu için bi bakılsa iyi olur dedi doktor. Bizimkinin kafası da yamuk, ölçüm yaparken en geniş yerden alınıyor o yüzden de büyük çıkabilir ama yine de iç rahatlasın diye..
Donaldduck Tugce33 benim bebeğimdede kuş uykusu var çok az mama yaptım 30 ml ilacı kattılar 10 ml zor içti zaten sevmedi tadını cihazdan çıkınca uyandı zaten ama o gün sersem gibiydi akşama kadar sürekli uyumak istedi mamayı yiyip uyuyodu
AzraSare Tugce33 ben yaptırdım Canımm. 7 8 aylıktı sanırım . Normalde az bi ilaç verip bayıltacaklarını söylemişlerdi . Ama kızım o gün şansımıza öyle güzel uyudu ki hiç uyanmadan koydum cihaza zaten iki üç dakikalık bi işlem uyanmadı çok şükür kolayca çektirdik