Kalbim22 1,5 yaşında kendi kendine emmeyi bıraktı. İnek sütü vermeyi düşünmüyorum. Hangi devam sütünden almalıyım?
Cheddar Kalbim22 ek gıda alımı iyiyse bişey vermenize gerek yok. Kefir, ayran, yoğurtla bol bol destekleyin
Mom0911 Kalbim22 ne güzel Ya keşke bizim de öyle bırakıverse 😁👍🏼 Aslında ek gida alıyorsa devam sütüne gerek yok. Ek gidayla devam edin 🤗
cicekannesi22 Kalbim22 Süte gerek yok bence herşeyi yiyorsa benim kızım 18 aylıkken bıraktı emmeyi sadece yemekle besleniyor o zamandan beri ama her çocuk farklıdır sen yinede doktoruna veya ebeye danış canım
Umutluluk Şuan neden vereceksiniz devam sütü .gerek var mı ? Bence yok ama en iyisi similac ,sma,hip diye duydum