hemsireanne34 homosapiens örümcek kesinlikle tavsiye esilmiyor canım bir araştır istersen ileriki yaşlarda kalça çıkıklığı geç yürüme gibi kadar bir çok rahatsızlık doğuruyormuş
Deletedmom27337 homosapiens arkadaşım almış trendyoldan ucuz bişey 10-15 dk kullanıyoruz çok rahat ettim
Busramaden homosapiens oglum 6 aylık bı kac gundur koyuyoruz beser dk gorumcem chıcco almıs 8 sene once ben alma taraftarı degıldım ama oglum cok sevınce onunkıne el koyduk 😂
Barlasb10 Bize anneannemiz göndermiş öyle aşırı pahalı bişey değil demişti trendyoldan almış kırmızı rengi bulabilirsem fotoğraf atayım
Aselllll hemsireanne34 diğerlerini bılmıyorum ama benım bebeğjm 7 aylık ayakta duruyordu bıseylere tutunup kalkıyor du ve erkenden yürüdü zararlı olması saatlerce cocugu içinde bırakmak 15 20 dakıka aralıkla konulursa bısey olmuyor dedı doktorum
hilali04 homosapiens evet canım 3 kademeli salıncak tarzı bişey de oluyor çok sağlamdı önündeki oyuncakları falan çoktu.. Bizde ki şuan 3.çocuğu büyütüyor
homosapiens Deletedmom27337 hepsınde kademe oluyor mu kızım 7 aylık olacak haftaya içine koysam ayakları yere deger mı
Deletedmom27337 homosapiens bizimki kademeli ama bence hepsi kademelidir. Trendyolda satıcıya sorabilirsin hemen cevap veriyorlar. https://ty.gl/re5rbkcn Bnmki bundan
homosapiens Busramaden benım kızımda ayakta duruyor ama adım atmayı bilmıyor hemen öğrensın diye almak istıyorum🙃