Merhaba arkadaşlar 36 haftalık erkek bebeğin çok şükür normal doğumla dünyaya geldi . Fakat bebeğim aktif emmiyor ememiyor şuan 41 günlük sağıp veriyorum. Biberonu bıraktırmak istiyorum sürekli meme teklif ediyorum bazen alıyor bir iki çekip uyuyor bida ağzına almıyor öyle öyle çok acikiyor ve ağlama krizine girip kendini geriye atıyor tanı gaz sorunumuz da var . Ben biberonu nasıl biraktirabilirim tecrübeli anneler fikirlerine ihtiyacım var 🤦♀️