Unknown Nefesimkizim 2. nin daha fazla etki gösterdiği söyleniyor hep. Bakalım yaşayıp göreceğiz artık. 🥲 Antikorumuz bol olsun diyelim. 🤭
Nefesimkizim Unknown ilkinde yan etki olmazsa ikincide oluyor.ikincide olursa birincede olmuyor.ben ilkinde yasamadim ikincide ölcem sandim
Unknown Fitifiti Allah yardımcısı olsun. Bu tarz hikayeler çok fazla. Bebeğimi , çevremi ve kendimi daha fazla riske atamam. O yüzden ben aşı olma taraftarıyım.