Kızlar 35 günlük bir kız bebeğim var. Birkaç gündür çok huysuz uyumuyor sürekli ağlıyordu. Bugün bezini değiştirirken tam dudak kısmının üst sağ köşesinde ceviz kadar bir şişlik olduğunu farkettim. Öyle bir aksilik ki çocuk doktoru da yok (ilçedeyim) ne yapacağımı şaşırdım. Ebe arkadaşım var onu aradım sağlık ocağına getir dedi. Eşimde şehir dışına çıktı dün pazartesi gelecek. Ne yapacağım ben. Başına gelen var mı yada fikri olan. Fıtık olsa kasık bölgesinde olur sanırım.