Kızlar ben kizim ek gıdaya geçti geceli hep taze yemek verdim ve hep ayrı yaptım tuzsuz salçasız zeytinyağıyla ve baharatsız yedi herkes bana biz yaptığımız yemeklerden verdik diyolar sanki yanlış bi şey yapiyomusum gbi davranıyorlar ve ben bu durumdan rahatsizim sizce ben böyle yaparak kötü mü yapıyorum???