Elifinannesiiii 11 buçuk aylık bebeğim anne baba dede nene geldi gitti pisi derdi bikaç gündür sadece gel diyor onun dışında ıh ıh diyo bana babasına çok düşkün varmı yaşayan normal mi acaba
Busegg Elifinannesiiii 11 buçuk aylık çocuk bu kadar kelime söylüyo mu gerçekten helal olsun ne denir
Elifinannesiiii Melankoli Sürekli ilgilendik didindik 10. Ayında başladı bunları demeye tbi bazı harfleri yutarak söylüyodu
sarpinko bi duraklama oluyor canim sonra tekrar kendiliginden soylemeye basliyor hepsini.18aydan sonra gor sen resmen 30kelimeyi buluyor.ayni seyi yasadik bizde
Birbebekbiranne09 Bi ara duraksıyolar öyle benim de başıma geldi söylemesi için çok ısrar etmeyin telefon izliyorsa aza indirin bol bol kitap oku
Elifinannesiiii Birbebekbiranne09 Tv televizyon kullnmıyoruz uyanıkken elimizden geldiğnce inşllah düzelir
Busegg Elifinannesiiii valla benim okuduğum kitabı da kimse okumamıştır çocuğuna heralde😄 zeki diyelim