0znur Bebeğim yavaş yavaş 5aya yaklaşıyor ek gıda için 6. Ayı beklemeli mıyım yoksa 5 buçuk gibi başlasam mı? Birde bebeğim biraz tombik şuan 8300gr 4ay 20 günlük ek gıdada neleri vermeliyim? Kilo yapmasın sadece sağlıklı ve besleyici olması açısından
Cgdmltr93 0znur anne sütü mü alıyor mama mı? Anne sütü oluyorsa 6. Aya kadar bekleyin ama mama ise 5.5 ta tadımlara başlayabilirsiniz
Dilanbozkurt 0znur canım benim oğlum pazartesi 5 aylık olucak nerdeyse 9 kilo uyutarak besliyorum ben bile geçmeyi düşünmüyorum açıkcası erken daha
Duyulurum 0znur sadece anne sütü alan bebeklerde ek gıdaya 180 gün dolmadan başlanmaz. Bu da 6 ay +3 gün falan oluyor çoğu bebekte. Anne sütü ve mama alıyorsa beş aydan sonra doktorun görüşüne göre başlanır. Sadece mama alan bebeklerde de yine doktora danışılıp daha erken başlanabilir.
0znur Dilanbozkurt bende geçmeyi düşünmüyorum tabi ama geçtiğimde bebeğime kilo yapan yiyecekler verme taraftarı değilim çünkü bebeğim metabolik olarak kilo almaya zaten yatkın anne sütüyle şuan böyleyken, bebeğime besleyici ve sağlıklı ne verebilirim ek gidaya başlayınca onda kafam karışık sadece. Çünkü bebek menüleri hep sağlıklı ve kilo yapsın kriterinde
Esdoel 0znur benim iki çocuğumda mama ile beslendiği için 4 ayda ek gıdaya geçtim. Hatta kızım zayıf kilo almıyor diye geçtim ama oğlumda mama alıyor diye geçtim oda 8 kiloydu sorun olmadı oğlumda ama kızım 5 buçuk kiloydu çok şükür topsrlamisti anne sütü alıyorsa bekleyin