30 aylık oğluma otizm teşhisi kondu özel eğitime başlayacağız raporun çıkmasını vs bekliyoruz haftada 2 gün iki saat eğitim alacak sizce az değil mi ? Onun dışında ben ne yapabilirim siz nasıl bi yol izlediniz ne kadar sürede belirgin yol kat ettiniz 😟 bana yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏼