Uzra_24 Kullanan var mı arkadaşlar memnun kaldınız mı kızım 17 aylık almayı düşünüyorum ama kararsız kaldım 😅
nursocum Uzra_24 biz araba aldık ama onuda çok beğendi bu ara küçük arabalarına bile oturmaya çalışıyor sanırım bi dahaki sefere onuda alıcam 😂
Uzra_24 nursocum benim kızım da küçük arabalarının üzerine binip kendini sürdürmek istiyor mahallede bisiklete binen çocukları görüyor istiyor ağlıyor
nursocum Uzra_24 hımm güzelmiş ben daha çok şöyle üzerine binmelik araba düşündüm ama buda güzel dışarda bisikleti var zaten