Mommy08 canım süt saklama poşetleri var onlara koyabilirsin koyduktan sonra dışarda 3 saat, buzdolabın da 3 gün ve dondurucu da 3 ay durabilir ısıtmaya gelince dondurucu daki sütü çıkaracaksan önce buzdolabına koyup erimesini bekleyeceksin eridikten sonra ılık suyun olduğu bir kaba bırakacaksın ki ısınsın ya da çok acil değilse kaloriferin de üzerine bırakabilirsin ama ılık su daha kolay buzdolabından çıkarırken de aynı işlemi yaparsın