Arya01 Kızlar normalde cocugu olmayanlar başvuruyor ama ben ikiz olmasını istiyorum bir kızım var ikinciye hamile kalmak istiyorum ve ikiz olmasını istiyorum yumurtaliklarimda sıkıntı olmasada ikiz olması için tüp bebek yapabilirmiyim.
Asel16 Arya01 ikiz ihtimalini artıran iğneler var ben onlardan kullandım ama benim çocuk olmuyordu o yüzden kullanıyordum ikiz oldu çok şükür zor ama Allah yardımcı olsun
Tosbik3056 Arya01 kız millet bir taneyle baş edemiyor ikizi NApıcan benim bir oğlum var 5 çocuğa bedel ve her bebek uslu doğmuyor unutma =)
Deletedmom27337 Arya01 ikizin garantisi yok ki. Birde devlette yaptıramazsın. Özelde yaptırabilirsin bence. Ama dediğim gibi garantisi yok. Kısmetinde ne varsa o olur
Asel16 Arya01 doktorunuza sorun burdan iğne ismi vermiyim canım belki farklı bi yöntem uygular doktor çatlatma iğnesi diyeyim kısacası
Arya01 Tosbik3056 ya ben 3 tane istiyorum kalabalık aileyi seviyorum ikincisi ikiz olursa 1 defa sezaryen derdi olacak birde bana yardım edecek annem kardeşim var :)
Tosbik3056 Arya01 ay bacım tuhafsın kız çocuk büyütmek çok zor ömrümden ömür gidiyor kaynana görümce anne hepsi yardım etmesine rağmen düşün