2balkiz Okullar açılmak üzere ve ben hala 11 aylık bebeğim için bakıcı bulamadım izmirde. İlan verdik, sağa sola söyledik ama yok… büyük şehirde ne zormuş bu işler 😔
2balkiz Gzmkrm sahibinden e ilan verdim. 600 kişi ilanımıza baktı 20 kişi aradı ama ya benim içime sinmedi yA evleri çok uzak, ya başka bi sorun çıktı. Doğuda görev yaparken ilk kızımda çok kolay bulmuştuk çevre vasıtasıyla. Büyükşehirde zormuş demek ki 😔
Gzmkrm 2balkiz armut u tavsiye ederim özelikle çocuk gelişimi mezunu olanlar oluyo birde velilerinize öğretmen arkadaşlarıniza söyleyin onlardan da çok cikiyo. Bende öğretmenim
Miniklord Hangi şehirdesiniz acaba? Çocuk gelişimci arkadaşlarım var öğretmen . Aralarında bakıcı demeyelim ama hem eğitim verip hem çocuğun öz bakım ihtiyaçlarını karşılayanlar oluyor
Cemrex Armuttan da çıkmıyor bi siteye yönlendiriyorlar üyelik ve üyelik ücreti istiyorlar bende her yolu denedim en sonunda yine çevre bakkal market komşu söyleyerek buldum Allah yardimciniz olsun.
2balkiz ada94 oralarda daha kolay değil mi aslında bulmak 🤔 okullar açılmak üzere ama hali hazırda bebeğime bakacak birini bulamadım. Kayınvalidem var burada ama her sabah o da gelemez 7 buçukta.
ada94 2balkiz hiç bulmak kolay değil iki aya yakındır arıyorum :( bir konuşun gelir belkit mecbur kalıosun sonuçta bulamadığın icin . Bir süreliğine idare etsin 😬