18 aylık kızım var bildim bileli ne bebek arabasına oturuyor nede markete gittiğimizde market arabasına şimdi de yürümüyor dışarı çıktıgımızda hemen kucak istiyor. Kaç kere denedim oyaladım ama imkanı yok oturmuyor bebek arabasına kucakta taşımaktan çok yoruldum. Geçici durum mu bu gezmeye çıkamıyorum bi yerde de durmuyo hiç 😔