Merhaba sevgili anneler, kızım 8 aylık oldu. Sadece meme 6. aydan sonra ek gıdaya da başlayarak devam ettik ama doğduğundan beri memede uzun kalmaz 5 dk yı geçmez genelde 3 dk filan emer. son iki haftadır baya meme reddi yaşıyoruz. Hemen geri atıyor kendini tekrar geliyor yine atıyor ağlayarak. Sütüm de var ama ne yaşıyor anlamadım. 8. ayda bebeğiniz geceleri kaç kere uyanıyordu? Biz 4 kere filan uyanıyoruz emmek için. Acaba ondan mı gündüzleri emmek istemiyor? Var mı fikriniz?