40 gün çok uzun bir süre sürekli yanımızda birinin kalması mı gerekiyor lohusalıktan ziyade bebege tek basına bu sürecte bakabilen varmı 14 günlük bebeğim iki gündür tekim perişan oldum annem tekrar gelicek yemek yapıp yemeye vaktim olmuyor çok zor bi yandanda tek kalıp alışmak istiyorum nasıl yapıcam bilmiyorum biraz daha birileriyle kalmalımıyım tavsiyelerinizi bekliyorum 🥺