pinar5595 Doktorum biogaia ve sab simplexi bir arada kullanbilceğimi söylemişti o zaman gaz sorunu çok fazla olmadığı için kullanmamıştım ama şimdi gaz sorunumuz çok arttı ikisini bir arada kullanan var mı kaç damla kullanıyorsunuz
FatmaKrbkl pinar5595 Ben kullanmıştım biogaia hergün aynı saatte beş damla, sab simplex de her manasına beş damla katarak başladım gaz azaldıkça damla sayısını azalttım
inci_34 pinar5595 biogia gaz damlası dğeil bağırsak düzenleyici probiyetik + nurse kullanıyoruz biz iyi geliyr
Goktugsabanmerve Ben kullandım biogaia her gece aynı saat de 5 damla sam simplex de her emzirmeden once bazen 5 bazen 7 8 damla verdim