Arkadaşlar evet emmemesi eminim daha zordur. Ama gerçekten çok yoruldum. Ağlama krizlerine giriyorum artık. Normal emzirip bırakamıyorum, biraz ağlamadan duramıyor. Bırakamamaktan kastım başıboş bırakmak değil. Kucağlımda gezdiriyorum müzik açıyorum. Bana mısın demiyor, hep emmek istiyor. Fikir verin nolur?