Merhabalar dün 2. Ay asımızı olduk aksam üzerne dogru baya bi agladı uykudan uyanıp sonrada 7 gibi atesi ckmaya basladı 37.8 37.9 lara calpol veriyorum 6 saatte bir. 24 saati gecti ama hala calpol etkisi gecince ckabliykr 37.5 lara falan. Bu 2. Ay asınn atesi 2 gün falan süren. Ar mı acaba ? Korkuyorum ates olayından cok