Kızlar oğlum 4 yaşında artık bu kış evde oturup TV yada telefon izlesin istemiyorum sosyalleşsin arkadaş edinsin birşeyler öğrensin istiyorum o yüzden anaokuluna göndereyim dedim ama yapabilir mi diye korkuyorum endişelerim var aslında yemek yemesi nasıl olucak tuvalete gitmesi nasıl olucak evde kendi tuvaletine gider taharetini bile alır elini yıkar ama yemeğini hep ben yedirdim kendi de yiyebiliyor aslında ama yavaş yediği için hep ben yedirdim öyle makarna köfte pilav falan dökerek yese de yiyor anaokulunu da devlete vermek istiyorum bir ihtimal de kreş düşünüyorum ama güvenemiyorum sürekli hasta olur mu yada birşey olur mu diye düşünüp duruyorum tecrübelerinizi paylaşır mısınız benimle güzel anneler 🥰🤭