Kızlar 7.5aydan bildiriyorum.erkek anasiyim.erkek çocuklari düz duvara tirmanir derlerdi.ve şuan düz koltuğa tırmanıyor.az önce türk kahvesi yaptım.o şartlarda icmeye çalışırken.pat kahvenin üstune atladı.dünnn koltuktan atladı ve ben yanındaydim.nasil oldu anlamadım.ona oyunlar yapıyordum.cok korktum.rontgen çekildik çünkü kafası gerçekten kötü oldu.bacim bu neymiş 😵 beynim nevrim kalmadı.