Grundig kullanıyorum çok memnunum keşke daha önce alsaymışım. Kırışıklık konusuda çamaşır makinesinden çıkardığın zamankiyle aynı yani daha çok bumburuşuk yapmıyor ütülemediğin eşyaları kurutma makinesi yüzünden yine ütülemiyorsun 🙂 ben havluları hep ütülerdim hem yumuşasın hemde düzgün dursun diye ama hiç gerek kalmıyor kurutmadan sonra yumuşacık oluyor tavsiye ederim