Elifmira49 öncelikle geçmiş olsun ateşine dikkat edin inatçı ateşleri oluyor malesef bizde iki gün önce karantinadan çıktık kızım 15 aylık bir tık ağır gecirdi 40 görüyorduk ateşte malesef fitil pedifen calpol veriyordum dönüşümlü hiç iştahı yoktu 5 gün sürdü ateşi en son acile gittik ateş dusurucu iğne yaptılar onunla birlikte ateşi uçup gitti