Merhaba canım annelerrr 😍
Oğlum 17aylık ayağımda sallayarak uyutuyorum bu aylarda bebegine sallamayi biraktiran oldumu eger olduysa nasil bir yol izlediniz ?
Çok alıştı ayakta sallayıp uyumaya 🥴
Sizce iyice anlamaya baslayana kadar beklemeli miyim yoksa o zaman daha mı zor olur bırakmak ?