Ltfy benim bebeğim 21 aylık 7 aylıktan beri kabız artık bünyesi ona alıştı. Bizde de ıkınmaktan dolayı çatlak oluştu popoda. Anestol ve madefix kullandık poposuna sabah akşam. Aynı zamanda her sabah kahvaltısının yanında bir içeceğine 8ml ile 10 ml arasında dulcosoft isimli özel bir ilaç kullanıyoruz. 3. Şişeye geçtik amacımız kızım zorlanmadan, kaka yapmaktan korkmadan düzenini oluşturmasıydı. Şu an ortalama 3-4 bazen 5 günde bir kaka yapıyor ve artık zorlanmadan rahatlıkla yapabiliyor. Önceden 10 güne kadar beklerdi ve taş gibi olurdu ağlaya ağlaya yapardı. Su gibi terlerdi. İsterseniz dediğim ilaçları alın normalde doktorunuza sorun derim ama aynı durumu yaşadığımız için ve söylediğim ilaçlar yan etkisiz, iyi ilaçlar olduğu için bence kullanabilirsiniz. Anestolu kullanma sebebiniz oradaki yarayı kaka yaparken daha da açmasın, zorlamasın ve uyuştursun. Madefix ise yara kremi zaten sezaryenden sonra da bir çok anneye verilen krem. Bu bahsettiğim şurupta hamile ve bebekler için düzenleyici bir şurup. Diğer duphalac gibi kaka yapması için olan bir şurup değil.