ebz09 Busrakaplan20 memnun kalan cok diye biliyorum ya bende bununla ilk arabam arasında kalmıştım ikiside değerlendirilebilir. 2 yasinda ogljm hala ilk arabam yürüme arkadaşını cok seviyor