Nazlimom Benim oğlum da öyle. Hatta beyfendi numaradan düşüyor, dizi acıyor☺️ numaradan ağlıyor. Biraz duymazdan gelirsem cidden ağlıyor 🤷♀️☺️ Sadece baba değil ama dayı, teyze, arkadaş, büyük, küçük, kız, erkek, bebek hiç farketmez tepki hep aynı bizde. Babayı değil anneyi kıskanıyorlar kıyamadıklarım😍💕☺️