Dogum yapalı 3 ay oldu ve saçlarım aşırı derecede dökülmeye başladı bıttım sabunu nün çok fayda ettiğini duydum bebeğimin de saçı döküldü onun içinde 6. Aydan önce kullanmayı onermiyorlarmis. Kendi için kullanan oldu mu ? Veya başka birsey kullanıp ta fayda eden oldu mu ?