pinar5595 ayyy ben o renkliyi aldim bin pismanim. Birkere cok ince icinde uyuyamiyor bebek sadece iste durmalik vakit gecirmelik. Onden sallanmiyor arkadan sallaniyor ve titresimi var.(titresimi olmasi guzel) sonuc bebegim hic binmedi 😮 keske almasaydim dedim. Ben alcak olsam digerini alirdim bebegim en azindna bekki arada icindede uyurdu.