osmaninannesi_30 Hohomoromu canim çok.teşekkurr ederim. Insallah hepimizin bebekleri saglikli olsunlar
osmaninannesi_30 Crn35 evet canım sabir edecegiz dua edecegiz . Sağiyorum şifa olsun insallah evimize gidelim 🙏
Mrveglsn osmaninannesi_30 dirayetli ol kavuşacaksın bebeğine. Benim bebeğim atlatamamıştı küvezdekş hallerini
Mrveglsn osmaninannesi_30 kendi kendine telkin ver bebeğin sana ihtiyacı var ben okadar acı çektimli küvezdeyken hiç deprsyom sendrom üstüme almadm