HiraNurveAnnesiii Kızlar hangi marka alsam bilemedim Philips avent alayım dedim ama yorumları çok kötü ,fazla akıtıyor felan yazılmış ,siz hangi bardağı kullanıyorsunuz ve memnunmusunuz ❓ve gerçekten bebekler için gerekli mi ❓❓
ebz09 HiraNurveAnnesiii ben chicco 360 derece olan bardağı kullandım cok memnundum Tabi kaybetmeseydik hala kullanıyor olacaktik😂