Mugerrr merhaba, bizimde kaka tahlilinde laktoz interolansı çıkmıştı daha oğlum 1 aylık bile yoktu. Ama süt ve süt ürünlerine alerjisi de olabileceği, ikisinin tam ayrılamadığı için ben diyete de girdim. Relektaz kullanmaya başladık bizde. Relektazdan mı yoksa diyetten mı bilmem ama bambaşka bi oğlum olmuştu gaz huzursuzluk kesilmişti tamamen. 3 ay kontrolümüzde relektazı azaltarak bıraktırdı doktorumuz. Ama alerji diyetimiz ve aleeji mamamız devam ediyor 🌺